Reklama

Rodzaje tablic billboardowych

Tablica billboardowa to podstawowy element billboardu reklamowego. Rzadziej zastępują ją i w mniejszym stopniu kojarzą się z klasycznym billboardem reklamy zawieszane na budynkach, jest ich również mniej i zwykle są mniejsze. […]

Nowoczesna reklama świetlna

Poza tym, że reklama świetlna jest uznaną formą prezentacji produktów i usług, jest ona również stale rozwijającą się formą ekspresji artystycznej. Najstarszą jej formą były szyldy sklepowe, a wymiar sztuki przybrały one już w czasach przedwojennych szczególnie za oceanem. Już wówczas bowiem wiedziano, że nie wystarczy po prostu poinformować ludzi, że w danym miejscu można dany produkt zakupić, wiedziano, że reklama świetlna i każda inna musi się wbić w pamięć, musi w niej pozostać i musi dobrze się kojarzyć. […]

Jak nie pisać o swojej firmie w internecie?

Tags: , |

Prowadzenie działalności, nieważne jak dużej lub małej, wiąże się z koniecznością promocji w internecie. Reklama różnych formatów, Facebook i inne media społecznościowe, pozycjonowanie strony, media regionalne, prowadzenie bloga firmowego/eksperckiego – nieważne, z czego korzystasz, wszędzie tam będziesz musiał coś napisać o sobie, swoich produktach, usługach. Dowiedz się, czego absolutnie nie robić, aby nie zrazić zrazić czytelnika już na samym początku. […]

Jak wykorzystać wizerunek miasta w marketingu internetowym? Promuj się Lublinem

Tags: , |

Czym jest lokalny e-marketing? To dbanie o promocję wszędzie tam, gdzie klient jest blisko firmy . Cele marketingowe mogą być różne, ale w przypadku biznesów opartych zazwyczaj chodzi o klientów, zysk i rozwój. Pomóc w tym może wykorzystanie w lokalnej strategii reklamowej elementów marki Lublina i zadbanie o prawidłową lokalizację firmy w wyszukiwarce. […]

Jak i po co budować markę w internecie? Miasta robią to już dawna

Tags: , |

Hasłem promocyjnym Lublina jest slogan: miasto inspiracji. W czasach, gdy każde chcące się rozwijać miasto opracowuje i wdraża konsekwentnie strategię promowania marki, wielu przedsiębiorców wciąż nie ma pomysłu na własny wizerunek. Widać to zwłaszcza w internecie, na stronach firmowych, które składają się często jedynie ze strony głównej, zakładki z opisem firmy, oferty i miejsca na kontakt. Dziś to stanowczo za mało. […]