Reklama

Nowoczesna reklama świetlna

07 czerwca 2017|

Poza tym, że reklama świetlna jest uznaną formą prezentacji produktów i usług, jest ona również stale rozwijającą się formą ekspresji artystycznej. Najstarszą jej formą były szyldy sklepowe, a wymiar sztuki przybrały one już w czasach przedwojennych szczególnie za oceanem. Już wówczas bowiem wiedziano, że nie wystarczy po prostu poinformować ludzi, że w danym miejscu można [...]

Jak nie pisać o swojej firmie w internecie?

21 stycznia 2017|

Prowadzenie działalności, nieważne jak dużej lub małej, wiąże się z koniecznością promocji w internecie. Reklama różnych formatów, Facebook i inne media społecznościowe, pozycjonowanie strony, media regionalne, prowadzenie bloga firmowego/eksperckiego – nieważne, z czego korzystasz, wszędzie tam będziesz musiał coś napisać o sobie, swoich produktach, usługach. Dowiedz się, czego absolutnie nie robić, aby nie zrazić zrazić [...]

Jak wykorzystać wizerunek miasta w marketingu internetowym? Promuj się Lublinem

19 stycznia 2017|

Czym jest lokalny e-marketing? To dbanie o promocję wszędzie tam, gdzie klient jest blisko firmy . Cele marketingowe mogą być różne, ale w przypadku biznesów opartych zazwyczaj chodzi o klientów, zysk i rozwój. Pomóc w tym może wykorzystanie w lokalnej strategii reklamowej elementów marki Lublina i zadbanie o prawidłową lokalizację firmy w wyszukiwarce. […]

Jak i po co budować markę w internecie? Miasta robią to już dawna

19 stycznia 2017|

Hasłem promocyjnym Lublina jest slogan: miasto inspiracji. W czasach, gdy każde chcące się rozwijać miasto opracowuje i wdraża konsekwentnie strategię promowania marki, wielu przedsiębiorców wciąż nie ma pomysłu na własny wizerunek. Widać to zwłaszcza w internecie, na stronach firmowych, które składają się często jedynie ze strony głównej, zakładki z opisem firmy, oferty i miejsca na [...]